2013. február 2., szombat

Part 1. :)

Itt az első rész remélem tetszeni fog.. :)

- Nem tudom mit tegyek..-mondtam könnyes szemekkel .
- Döntened kell ő vagy mi..
- De Ush ez olyan nehéz hisz ő az anyám..
- Akkor válaszd őt , de engem felejts el..- mondta a barátom majd el rohant .. Most nagyon meg bántottam láttam a szemeiben azt a fájdalmat amit érez ..
- Csajszi beszélnünk kell ..- trappolt be a szobámba Matt és Sandi 
- Ugye nem akartok ti is itt hagyni.?..- kérdeztem Ush-ra célozva.. 
- Miért ki..? Na mindegy szóval ha maradni akarsz..- kezdte Matt
- Ömm.. én.. én.. nem tudom mit akarok..
- Hogy mi.? Szóval te is itt hagynál minket .? Ahogy Kate is ... - Kiabált Matt 
- Hogy mi .? Mi van KAte-el.,.?..- kérdeztem
- Őt is el viszi anyád..- mondta a flegmán Sandi
- Úristen..
* 1 év múlva..*
Már rég el dőlt hogy kinél fogok élni.. Az anyámnak ítéltek .. Aki jó körülmények között él.. Riporter .. Hatalmas háza van New York-ban .. Az életem azóta mondhatni tökéletes.. Szereztem új barátokat , de a régiek hiánya még mindig bennem van.. Ja és Kate is itt él velünk.. Olyan jó hogy ő legalább itt van.. 
- Csajszi anya hív ..- 'törte " be a szobám ajtaját Kate akinél egy telefon volt.. Kandy épp London-ban van.. Ma este indul a gépe haza.. 
- Haló..- szóltam bele mosolyogva..
- Szia kicsim úgy néz ki hogy egy órával hamarabb indul a gépem.. Gondoltam szólok hogy ne érjen váratlanul..
- Okés ki mennyünk eléd.?..- kérdeztem 
- Nem muszáj majd fogok egy TAxi-t ..
- Dehogy ki ugrunk eléd 20:00-ra ott vagyunk a Reptéren ..
- Rendben amúgy lesz egy meg lepetésem.. 
- Még is mi.?
- Meg lepi na majd beszélünk kicsim Puszillak titeket Vigyázzatok magatokra..
- Rendben anya majd beszélünk..- most először mondtam neki ez alatt az egy év alatt hogy "anya"
Majd ki nyomtam .. 

* 4 órával később*
Már a reptéren vagyunk egy ideje , de még mindig nem szállt le a gép.. Kezdek félni.. 
- Kate én fel hívom..- mondtam idegesen már épp ki vettem a telefont amikor meg láttam anyámat két bőrönddel az oldalán és mögötte jött egy férfi és két fiú .. Az arcukat nem láttam mivel egy kapucni volt a fejükön és napszemüveg .. Mikor oda értek meg öleltük Kandy-t majd el vettem tőle az egyik bőröndöt.. 
- Jó estét..- köszöntöttem a férfit és a két fiút akik épp a a telefonjukat babrálták.. Az egyik fel kapta a fejét majd le vette a nap szemüvegét.. Usher volt az .. Úgy meg örültem hogy el indultam és meg csókoltam mire ő fel kapott a lábamat össze kulcsoltam a háta mögött .. 
- Úristen te jó ég .. Mit keresel te itt.?? ..- kérdeztem könnyes szemekkel még is mosollyal az arcomon.. 
- Tudod miután el jöttél  Mark lett a gyámom.. - mosolygott majd újra meg csókoltam ..
- Szeretlek szeretlek szeretlek..- mondtam és mindegyik szó után egy csókot nyomtam telt ajkaira ..
- Én is annyira hiányoztál.. Aztán ki derült hogy Mark-nak anyud a jegyese és hogy össze költöznek.. - mondta majd le rakott.. 
- Mark.. én Amanda Black vagyok.. .- mosolyogtam rá 
- Szia Amy sokat hallottam már rólad.. Usher szerint nagyon édes cél tudatos gyönyörű lány vagy amint látható..- mondta majd meg fogta  kezem és azt fel tartva körbe forgatott mint valami balerina babát.. (:DD)
- Köszönöm.. .- mosolyogtam ..
- Ő itt Sam a vér szerinti fiam.. - mondta majd a fejével a még mindig telefonjával a kezében lévő fiúra nézett..
- Amy..- nyújtottam kezet.. 
- Sam ..- mondta majd meg rázta a kezem..
- Ő itt Kate aki szinte a testvérem ..- mosolyogtam..
- Örvendek Kate ..- mondta majd egy puszit nyomott az arcára aki ettől vörös lett mint rák.. Majd el indultunk a limuzin felé.. Na igen nem a mi autónkkal jöttünk mert Mark küldött értünk egy limuzint.. Miután haza értünk Körbe vezettük Katte-l a fiúkat jobban mondva Kate Sam-et én pedig a barátomat.. 
- Hiányoztál kicsim..- mondta Ush majd a falnak nyomott 
- Te is nagyon.. Nem volt senkim ez alatt az egy év alatt..- mondtam miközben a pulcsiján lévő cipzárt babráltam ..
- Nekem se.. Csak te jártál a fejembe miután el hozott Kandy az intézetből rá egy hétre engem is el hozott Mark.. - mesélte a barátom mivel egy fejjel magasabb volt nálam azért lábujj hegyre állta m és úgy csókoltam meg.. Mire az ő ajkai le csúsztak a nyakamra majd azt szívni kezdte 
- Ne már.. Ush tudod  hogy ezt utálom..- mondtam majd a mutató ujjam az álla alá tettem és fel emeltem a fejét majd meg csókoltam 
- Szeretlek ..
- Hát még én kicsim..- mondta majd az alsó ajkára harapott és el húzódott .. Körbe vezettem majd meg mutattam neki az én szobámat .. 
- Úgy érzem itt leszünk a legtöbbet .. - mondta majd a derekamra helyezte a kezét.. 
- Srácok gyertek le egy kicsit..- hallottuk anyáék hangját 
- Megyünk..- kiabáltam vissza majd meg fogtam Usher kezét és le szaladtunk
- Igen mit szeretnétek.?..-kérdezte Kate 
- Csak annyit hogy nektek jó e így .? Mármint hogy Mark-ék ide költöznek ..- mondta Kandy 
- Igen persze..- válaszoltuk mind a négyen egyszerre 
- Akkor minden rendben van kértek valamit.?..- kérdezte Mark
- Én nem és ti.?..- kérdeztem körbe nézve a többieken mire ők meg rázták a fejüket ..
- Tudjátok mit.?..- erre mindenki rám nézett ..- Bontsunk egy üveg pezsgőt és igyunk rátok..- nevettem majd el indultam a konyha felé és a hűtőből ki vettem egy üveg pezsgőt és 6 pezsgős poharat ... Majd ki vittem Ush fel bontotta  , de előtte fel rázta így majdnem több mint a fele ki futott.. Mindenki hatalmas nevetésben tört ki.. 
- Bambám..- mondtam majd meg csókoltam a barátomat
- Szeretlek 
- Elég már a nyáladzásból inkább igyunk ..- kiabált Kate nevetve.. 
- Rendben rendben ..- mondta Ush majd mindenkinek töltött egy kis pezsit aztán koccintottunk 
- Kandyre és Mark-ra..- mondtam
- Vagy inkább az összes gyönyörű párra..- kiabálta Mark nevetve Mire mindenki meg itta aztán Usher és én fel mentünk a szobánkba jobban mondva az enyémbe ..
- El megyek le zuhanyzok..- mondtam majd a szekrényem felé vettem az irányt  ki vettem egy rövid nacit egy pólót stb.. (:DD)
- El kísérjelek.??.- kérdezte Ush csillogó szemekkel 
- Meg oldom ..- nevettem majd be sétáltam mikor kész voltam fel öltözve a hajamat a kezembe tartva hogy ne legyen vizes a pólóm ki sétáltam majd a sminkes asztalomhoz sétáltam és egy kis dobozból ki vettem egy hajgumit azzal fel kötve a hajam feküdtem le.. Ush nem volt ott gondolom el ment  a saját szobájába lezuhanyozni .. Már fél álomban voltam mikor éreztem hogy valaki be fekszik mellém majd kezével körbe tekeri derekam .. Gondoltam Usher az így nem törődtem vele majd el aludtam.. 

Uhh most annyi ihletem van , de kérek 3-4 komit és jön a kövi holnap.. :) <3

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!! Vártam már ezt az első fejezetet!!! Kíváncsi vagyok a folytatásra!! ;)

    VálaszTörlés