2013. április 7., vasárnap

Part 2.

Reggel már senki nem volt mellettem .. Biztos dolga volt vagy kipakol vagy valami .. Gyorsan kiugrottam meg mostam az arcom , meg fésültem a hajam és persze fel öltöztem..Majd ki mentem és lefutottam a lépcsőn..Mindenki lent volt kivéve Sam-et ez fura.. Oda sétáltam Usher-hez és egy puszit nyomtam az arcára   
- Jó reggelt ..- köszöntem mindenkinek mosolyogva
- Neked is..-Egyszerre mondták majd anya elém rakott két pirítóst meg egy bögre teát..
- Köszönöm , de most nem vagyok éhes..
- Hát te tudod..-mondta Kandy majd elvitte a pulthoz és letette ..
- El megyünk ma valahova.?.- kérdezte Ush miközben bele kortyolt a kávéjába..
- Menjetek csak kettesben..- mosolygott Mark..
- Nem arról szó sem lehet.. Össze kell ismerkednünk..- Majd felálltam , de akkor meg szólalt a telefonom.. Nem ismertem a számot , de fel vettem..
- Haló.- szóltam bele
- Amy te vagy az.?..
- Igen és kivel beszélek.?..- kérdeztem idegesen.. Ismerős volt a hangja , de nem tudtam honnan..
- Matt vagyok szépségem..- nevetett.. Mire én is elmosolyodtam
- Hát te.? Hogy hogy tudsz telefonálni.? Csak nem.?.
- De kiengedtek.. - Tegnap be töltöttem a 18-at és eljöhettem végre.. Találkozhatnánk.? New York-ban vagyok.. 
- Persze ömm vihetem a családomat is.?..- Úgy éreztem muszáj meg ismernie őket..
- Persze szívesen meg ismerném őket vagy is Katet már ugye ismerem meg Kandy-t is látásból , de ki van még.?..- kiváncsiskodott..
- Háááát azt majd meg tudod..- mosolyogtam
-  Na rendben akkor mondjuk a házatok melletti park-ban 10 perc múlva.?..
- Okés..- Azzal kinyomtam majd oda siettem a család többi tagjához..
- Van egy meg lepetésem neked drágám és Kate-nek.. Nektek meg új ismerősötök lesz ..- Vigyorogtam rájuk.. Mire mindenki furcsán nézett rám..
- Készüljetek valakit be mutatok nektek..-nevettem el magam.
- Ja okés..
- 10 perc múlva kint kell lennünk a parkban..-mondtam majd elindultam a földszinti fürdőbe és fel tettem egy kis sminket..
Mikor kész lettem kimentem mindenki az ajtóban állt.. Még Sam is..
- Na ne felébredtél.?..- Néztem az előbb említett személyre meg lepetten..
- Örülj.. Ritka jelenség hogy én dél előtt ki másszak az ágyból.. Szóval induljunk...- nevetett. 
Elindultunk Kandy és Mark kézen fogva én és Ush kézen fogva Sam a telefonját babrálta (mily meg lepő fordulat:DD) Kate mellettem ugrált és követelte hogy mondjam el hogy kivel találkozunk..
- Végre itt vagyunk..- szólalt meg Sam..
- Mert téged aztán nagyon érdekel is ugye haver.?..- nézett hátra a barátom..
- Kussolj be..- majd el indult és fel ugrott a hátára Ush meg kidőlt.. Mindenki nevetni kezdett..
- Maaaaaat..- Kiabáltam mikor meg láttam és sietve elindultam felé.. Mikor oda értem karom átfontam a nyakán ő a derekam ölelte.. Úgy hiányzott már.. Pár másodpercig ölelkeztünk majd mikor oda ért a családom be mutattam őket.. Kate is oda szaladt és szorosan magához ölelte Mattet..
- Matt ő itt Márk még nem túl sokat tudok róla mivel tegnap ismertem meg ahogy Samet is aki épp Ush-al fetreng a földön.. Ő az anyám Kandy persze azt már tudod.. Ja és Sam az Mark vér szerinti fia..-mutattam be őket és láttam hogy Usher meg pillantotta Matt-et és elindult felénk persze követte Sam is..
- Csáá haver.. Hát te?..- kérdezte miközben valami hülye "titkos" kézfogást csináltak..
- Hát tegnap engedtek ki..- nevetett Matt ..
- Ohoo és van valakid.?..- kérdezősködött a barátom.
- Hát Samantaval alakulgatott , de lefeküdt Drew-al szóval hagytam az egészet..
- Úgy hiányoztál..- öleltem meg újra rég látott haveromat.. Matt mindenben velem volt.. Annyi emlék fűz hozzá amikor éjszaka kiszöktünk és belopóztunk a konyhára kivettük a tojásokat és a nevelők papucsába bele raktuk , amikor elszöktünk a patakhoz ami az intézettől nem messze volt , amikor az ebédlőbe kaja csatát mi kezdtük el vagy amikor elengedtek minket a városba és mi nem mentünk vissza hanem inkább elmentünk piálni vagy csak azok a pillanatok amikor be depiztünk és egymás vállán  sírtunk napokig.. Mennyi emlék..
- Kicsim mi elmegyünk itt egy kis pénz menjetek el bulizzatok egyet..-mondta anya majd a kezembe nyomott  egy "kis" pénzt..
- Ooh okés..-mondtam majd eltettem ..-de előbb még menjünk haza és öltözzünk át meg ilyenek..
- Ömm én ma nem tudok menni..-mondta Ush és Kate egyszerre..
- Miért.? Tudjátok mit mind egy én akkor is megyek..- Sam mondta majd elrakta végre a mobilját
- Én is szívem ne haragudj..- Öleltem meg Ushert majd egy lágy csókot nyomtam a szájára..
- Gyertek fel nálam.. És onnan majd indulunk..-mondta Matt..
- Előbb haza megyek átöltözni meg csinálni a hajam és értelmesen ki sminkelni magam..- kacsintottam
- Mehetek én is.?.
- Persze Matti béby..- A drága barátom nyávogta majd meg fogta  a kezét..
- Hát oké akkor gyere Katei béby..- Abban a pillanatban nevetett mindneki..
**

Már sorba állunk New York legjobb Discoja előtt..Matt minden második lánnyal ki kezd szóval úgy érzem nélküle fogunk haza menni.. Már ha értitek mire gondolok..(:DD)
- Kövi..-szólt az őr vagy mi.. Oda mentünk kifizettük a belépőt egy karizét rakott a csuklónkra majd bementünk..
- Amy iszunk valamit.?..-tette a derekamra a kezét Sam..
- Persze..-majd picit táncolva el indultunk a bárpult felé kértünk egy üveg whiskit meg három poharat ha meg jönne Matt és ittunk..
*Néhány órával később*

Durván táncoltam Sammel  eléggé egymáshoz közel.. Nem tudtam mi történik nagyon sokat ittam..  .. Mattet nem láttuk.. Utána meg jelent Matt nem volt annyira be állva mint amennyire gondoltam..
- Matt jól vagy.?..- nevettem
- Itt az a kérdés hogy te jól vagy-e.?.- nevetett ő is.. Sam eltünt.. Hát mondjuk pont nem érdekel..
- Jól-jól persze csak picit szédülök..- nevettem még mindig persze a pia miatt minden mozdulatom elég hülyén nézett ki..
- gyere vettem ki szobát.. Így nem indulhatunk el.. Gyere fel viszlek ..- Fel kapott.. Majd ki nyitotta az ajtót és bevitt majd le rakott az ágyra és menni akart..
- Ne menj el félek..-kiabáltam utána..
- Tudod mit nem megyek el.. De nem fekszek melléd.. Vigyáznom kell rád..-mosolygott..
- Háá' figyelj te tudod..- Pár perccel később már majd nem elaludtam , de Matti mellettem ült és suttogni kezdett..
- Bár ne őt szeretnéd.. Bár olyan lennék mint ő és nem kellene újra át élnem azt a fájdalmat amit anno az intézetbe..- Hogy mi .? Most mi van.? Az nem lehet.. Akkor kinyílt az ajtó és nem más lépett be rajta mint.....


Ha kövit szeretnétek akkor szerezzetek nekem 1-2 követőt és 2-3 komit:))<3 Puszi:*

2 megjegyzés: